من کیستم ؟ سوالیست که هر موجودی باید جوابش را برای خود بداند، در درون خودش و این به زندگی هدف می‌دهد

حال موضوع برای حیوانات و نباتات قدری ساده‌تر است، در سیستم تولید انرژی و هرم  غذایی جایی برایشان هست ولی تو ای انسان، اکنون از زندگی حیوانی خارج شده‌ای، تو اشرف مخلوقاتی اما تو کیستی ؟ تو ی منحصر به فرد ؟ تو ‌ی که فقط خودت می توانی تو باشی!

این نوشته را من می‌نویسم ولی هدفم بیدار کردن توست برای پیدا کردن جواب، من جوابی برای تو ندارم، تو خودت یا جواب را داری یا سرگردانی به دنبال جواب، به دنبال نقش خودت در زندگی

شاید بگویی جواب را داشته‌ام ولی من دیگر آن من قبلی نیستم، خب پس باید به دنبال من جدیدت بگردی

اکنون کمکی که می خواهم به تو کنم این است: بدان وجود داری پس هدف داری، منابع این جهان نامحدود نیستند که موجودی بی‌هدف را نگه دارند.

راهت از جایی که شروع کرده مشخث می شود تا جایی‌که دنیا کارش با تو تمام شود، باید ببینی این هدف چیست ؟ راهنمایی من هم این است : ببین از کجا امده‌ای، چه مسیری را آمده ای ، همین می‌شود بهترین سرنخ برای فهمیدن ادامه راه

می‌گویی در راهت صدها و هزاران اشتباه کرده‌ای و راه را مستقیم نیامدی؟ بدان که همه اینها در جهت آموزش دادن تو برای دستیابی به هدفت بوده و از این به بعد هم قرار نیست بدون خطا راه به جایی ببری، فقط مهم این است که دست از تلاش نکشی

اول پیدا کردن جواب من کیستم و بعد حداکثر تلاش برای انجام وظیفه‌ات